OKOK!

Jag BLOGGADE iaf! vet att du garvar nu B!
Ni som undrat vem B är - här kommer avslöjandet:
Mr.B är en god vän till mig samt Alexanders gudfar!
Han kommenterar jämt till mig på msn eller öga mot öga o mobbar mig för min blogg, ändå läser han den hehe!



(ibland är det äver Becky jag refererar till, också en mycket god vän till mig)
Så, här får jag lite fler bilder o kika på med ;)



Bilder från min o Catarinas pysseldag.
Underbar dag och jag tackar så för att du har tett dig så nära min son. För att du älskar honom kravlöst.
Tackar alla mina vänner, för ni kommer att finnas där för ett oskyldigt litet liv som kommer att se upp till er i framtiden, som kommer att fråga om råd och som kommer att behöva ALL er kärlek som han  så villkorslöst får redan!

Ni värmer mitt hjärta och ger ordet FAMILJ ny innebörd.
Bara så ni vet.

Peace!








Kommentarer
Postat av: Catharina

aww... alma sötnos...:) klart! vem kan låta bli??

2007-11-08 @ 01:30:46
URL: http://liljahazard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0