Måste juh självklart...

ta en liiista!


*VAD HETER DU? Alma Kakasi
*VAR BOR DU? Med familj i en trea vid Lussebäcken
*TRIVS DU DÄR? OM jag gör! Love love love
*SENASTE KONSERTEN? Takida på tivoli i helgen ;)
*FESTAR DU MYCKET?Haha! mer än vad jag trodde jag skulle göra nuförtiden...
*ÄTER DU FRUKOST? Yesbox, helst med Saya
*BLÄCK ELLER BLYERTS?  Hum.. blyerts eller mina gelpennor ;)
*MOBILOPERATÖR? 3
*MC DONALDS ELLER BURGER KING? Ingen tvekan om saken BK is tha shit!
*MÜSLI ELLER CORNFLAKES? Müsliiii
*DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? Blå, men ÅSENS i hemlighet ;)
*VAD ÅT DU TILL FRUKOST? Fattiga riddare
*HAR DU HAFT SEX IDAG? Hah! icke!
*NÄSTA MÅL I LIVET? Hitta mer harmoni
*HUR SVARAR DU I MOBILEN? Ja det är Alma.
*VEM RINGDE DU SENAST? Mormor
*VAD SA DEN DU PRATADE MED? Mycket
*ANTAL TIMMARS SÖMN INATT? Fem
*TYCKER DU OM DIN PAPPA? Den frågan går vi inte in på för min del.
*BRUKAR DU KOMMA I TID? Yepp!.
*VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? hahah! så fel den frågan låter! Mat blir mitt osnuskiga svar!
*HAR DU BRA KONDITION? Nepp...
*NÄR MÅR DU BRA? håller med Catha: När jag får sova:D
*NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? hum... i helgen
*HUR KÄNNER DU DIG NU? Väldigt frusen o trött
*VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? LILA
*KAN DU LAGA MAT? Jepp det vill jag påstå
*VAD PLUGGAR DU? Ingenting just nu ;)
*ÄR DU SMART? Ja det tycker jag
*BLIR DU BRA PÅ KORT? Beror på vem som fottar ;)
*ÄR DU AKTIV I SKOLAN? när jag går i skolan så ja
*VAD SAKNAR DU? Min säääng
*NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? oj, minns jag faktiskt inte
*VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej.
*HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jepp ;)
*DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Hum.. Latte!
*RAKAR DU BENEN? Det händer ;)
*ÄR DU NYTTIG? Det händer dt med..
*NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? det är olika
*PROJEKT JUST NU? alltför många :D
*VAD BORDE DU GÖRA? SOVA!
*VAD VILL DU GÖRA NU? Sova!
*HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jepp!
JAY LENO SHOW? tummen upp
*VARFÖR HÅNGLAR MAN? Dumma frågor kräver dumma svar
*ÄR DU BLYG? Hahaha!
*ÄR DU POLITISKT AKTIV? Var förr, mindre nu
*VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? åtta
*VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Piano o gitarr
*VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED? har sysslat med tygndlyftning o balett ;)
*VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Mariocart!
*VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Nix!
*HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Nepps
*TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Kanske?
*HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? idagens läge... mindre än förr men ändå en del ;)
*VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Kissa, runka o ha sex! plus skaffa jobb - få bättre lön :P
*ÄR DU FEMINIST? Nepp.
*HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Kajal
*BRUKAR DU SMINKA DEJ? Jepp
*VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Vännerna o familjen
*ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Jepp
*OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? -
*HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Ja
*VAD VILL DU JOBBA MED?människor
*HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Nepp, men TRÖTT!
*VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Vännerna o familjen
*VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? Mina projekt o umgås med min familj
*VAD I LIVET ÅNGRAR DU? Livet är för kort för sånt
*VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Allt!
*KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Udda. that about covers it ;)
*ÄR DU BORTSKÄMD? Hah! uppväxt under revolutionstid. Det enda jag fick mycket av var kärlek av min mormor 
*ÄR DU TRÖTT? hahaha! det är juh det jag försöker säga!
*VAD GÖR DU IMORGON? Käkar frukost, åker förhoppningsvis till IKEA o sen sätter upp GRADINER!


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sara

OK, ingen cream cheese... men en kycklingröra mewd äckligt mtk fett .-P
powerwalk snart? gröningen till sofiero?

2007-11-08 @ 14:46:16
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0