ljushuvudet alma...

har doftljus året ut! Minst! ;)
Mysdag med
Saya o god fika, trots E.H. var smockat o det blev Roberts Coffehouse ist! :P



Helt ärligt ska jag nog skita i o fylla på stammiskortet när pengarna är slut på det o sen gå över till Chocolatte-stället! Helmys o bättre service plus att det verkar som om mammorna ej invaderat där... ännu!

Och äntligen fick jag som sagt köpt mina doftljus!!!




Och som avslutning lägger jag även in ännu en PS:ad bild av Babbi! Love it hun!

image365

Kommentarer
Postat av: sara

vad fin bilden blev du ps:ade på mig! lägger in den på min blogg om det går bra? :-)

tråkigt att någon namnger dig sådär i ett inlägg :-(

och tack för en hel mysig dag!!
går lätt över till chocolatte så god choklad där=)

älskar dig!
puss!

2007-11-08 @ 20:21:30
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0