Kanondag!

Idag har det varit en alldeles underbar dag för min del, till skillnad från din Saya :(

Började med att gå upp i ottan - bokstavligt talat så jag har fått äran att få ut så mycket som möjligt av dagen, gött!
T var ledig så detta blev VÅR dag, o välbehövligt var det!

Vi stack bort mot nya CityGross för o spana in läget där för första gången o det var perfekt väder för en lååång promenix!

Stack inom T´s bror och hans asgrymma fru.
Tog en kaffe o snackade lite skit o beundrade hennes kickassgrymma vardagsrum!



Kilade sen som planerat till City Gross.
Kikade o hade oss, köpte en del kul och ÄNTLIGEN har jag hittat BLÅ karamellfärg!!! Love love love!
Oj med roliga bakelser jag kommer o lägga in här sen! Mhm!

Sedan kilade vi bort till busshållplatsen o flummade o mös! Riktigt kul! Som på the good old days!
Åkte hem till svärföräldrarna där de fick chansen o mysa med Alex!



Gick hemmåt och blev duktigt övertrötta på vägen o garvade a la fjortis hela vägen in till hallen!
Lastade av varorna, nattade Alex och ska nu spela lite MarioCart hihi!

Mer blogg kommer senare ikväll, har massa o skriva om men nu ska jag njuta vidare av mitt älskade sääällskap! Love!



image321

Kommentarer
Postat av: Nina

awww,sötnosar.Visst är det härligt att ha såna dagar med sin andra hälft?!
Min dag har också varit underbar.Är lycklig och nöjd :-)
Puss

2007-11-04 @ 19:53:23
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Catharina

så fint:D ni är rara...

2007-11-04 @ 20:37:55
URL: http://liljahazard.blogg.se
Postat av: sara

vilket sött foto på er två!

puss!

2007-11-04 @ 21:18:31
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0