Idag skäms jag...

som bara den!
Missade min fika med Saya på vårt nya ställe o sov tyngre än en björn i ide!
Vaknade stel o tung o såg en massa missade samtal o sms till min förfäran!
Jag ber TUSEN gånger om ursäkt o förstår om hon aldrig mer vill veta mej! :S

Fick i varje fall en mycket välbehövlig sovmorgon och nu kan jag klara mig ett par veckor till! :P
Nu ska jag mecka lite i hemmet, laga till kola!! Mumma! och pyssla lite till... Och ja just det ja, fortsätta på min SNUSKBLOGG!! haha! Och den som nu är nyfiken o sugen på den får gärna ge en förfrågan genom mail, msn eller här ;) för den kommer juh givetvis o vara LÖSENORDSKYDDAD! ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara

det är lugnt gumman!
men jag fortsätter att träffa dig på ett villkor; att jag får lösenordet itll din snuskblogg ;-)
love you1
puss

2007-11-22 @ 16:04:49
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: sara

uppdatera!!!

vi hörs gumman nu ska lilla jag sova o sen gå upp tidigt dom fan :-/
puss

2007-11-22 @ 22:33:10
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0