I denna ljuva... höst-tid?

Idag fick jag sova hela tre timmar utan avbrott! wohoo!
T tog hand om alex runt åttatiden fram till elvatiden!
Fick dessutom chans o duscha och sminka mig i lugn o ro - noggrant med lösögonfransar o allt!
Min sminkning idag var så Maddis hade varit stolt över mig! :P


                          

Stack bort till Saya o lunchade gott!
Masalakrydda och färsk pasta står på inköpslistan ;)
Avnjöt en god Chailatte med chocklad-doppade oreos på detta!
Elsa, ectasyhunden :P fick träffa på Alex o de var båda lika nyfikan på varann minst sagt! ;)
Jag fick knappt lov o lyfta upp Alex utan att hon sa ifrån! :)
Sötast var nog då Elsa hämtade en massa pipleksaker som hon stolt skulle visa upp.
Helmysig lägenhet hade Saya och jag diggade de svarta kakelgolven starkt!



En mysig höstpromenix mot Norra Hamn o mötte upp min Amerikanska vän  en halvtimma för sent! (jag var i tid skall tilläggas) och lärde även känna vår favvis från EspressoHouse ytterligare! Oh yes!



Gick en runda på stan o snackade mest barnsnack tyvärr men annars vart det skojj!
Kom hem, badade Alex och nu är det minsann ett mellanmål med mitt namn på det!



Är det verkligen INGEN mer än Saya som skulle vara intresserad av snuskblogg a la Saya?
Synd ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

haha du kan skriva den endast för mig baby :-P mohahaha

2007-11-02 @ 20:16:56
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0