Dags igen...

för babysim och denna gången hängde Nina med ;)
Stack inom henne o sörplade lite te för att sedan ta en rask promis till badet.
Hörde babyskriken eka innifrån, tog ett djupt andetag, blickade mot Nina och gick in!
Pust!
Alex var superduktig o mös hela tiden fram tills det att jag råkade spruta vatten i ansiktet på honom när jag skulle duscha av honom efteråt :S
Sen däckade han :P
Hem, åt för glatta livet så hungrig jag var (har börjat käka nyttigare o mindre) och såg klart Pirates of the Carribean 3 med T och en glad Alex och sedan en sen fika med Mr.B och en gammal.... bekant.



Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

gammal... bekant? jhaha vemva de?
pusss

2007-11-20 @ 07:13:49
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Nina

Han va helt underbar heeela tiden.Superduktig.Visst blev han söt på fotona?Tycker han är supersöt när han "gömmer" sig i filten hos mig :-D
Lav..Puss

2007-11-20 @ 11:30:33
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0