a good day...

Idag blev en sån där riktigt bra dag... en sån dag man inte haft på vääääldigt länge... för länge sen sist.
Fick värsta sovmorgonen och den var mer än välbehövlig efter det att jag behövt polisanmäla vår knäppa granne som så gärna delar med sig av sitt skrål o vrål i full hals om helgerna då spritens demoner sätter in!
Blev väckt med pussar och en mysigt uppdukad frukost med ljus o musik..!
Så skönt!
Avslutade dagen med fika med Sabina och mös.
Avnjöt en himelskt god pepparkaksmuffins(!) och en latte såklart ;)
Sen smygrökte jag en efterlängtad "black devil" som inte alls smakade som förr..
Nu ska jag forsätta med kvällsmaten och sen avsluta mitt hemliga projekt som Saya får se på tisdag :P



Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

hur smaka ed devilen då??

2007-11-26 @ 09:45:53
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0