Yes..!

Det är sant, detta ÄR EN NY BLOGG! wohoo!
Fick förfrågningar o klagomål på att bloggen ej blivit uppdaterad och glad blev jag! :D
Så, här kommer ngt halvhjärtat från min sida - varför just halvhjärtat? Jo, för det känns som om man har haft MASSVIS att skriva om o det bara svämmar över och man vet inte var man ska börja samtidigt som man gått runt som en zombie och suttit nollställd vid datorskärmen senare utan att veta vad man egentligen ska skriva...

Knepigt det där, men det hör juh till när man avslutar ett kapitel i sitt liv - i alla fall för min del.
Det tar mig ett bra tag att summera allt som hänt.
Men samtidigt så kom jag på att jag har ju gott om tid att gå igenom minsta lilla fundering jag har på hjärtat, är juh leeedig nu! yey!

Så, låt oss börja med en vanlig uppdatering av vad jag gjort nu på sistonde:
Tja, har meckat en del med skolgrejer fortfarande.
Lyckades BTW ingenting egentligen att ta på mej pappas finfina present som jag fick sen förra sommarn, på mej - lägg märke till skillnaderna!
     
Fööööre                      Eeeeefter

Ringt försäkringskassan o ännu en gång är det värsta processen på G, vad annars typ. Det ironiska med denna biten var det faktum att jag blev ombedd att lämna in ofattbart många olika papper på allt möjligt, visste att det skulle bli kaos a la a-kassa style men detta var ÖVERDRIVET.
Men, sagt o gjort och förberedd för en gångs skull så skickade jag över ALLT, och då menar jag verkligen ALLT jag fick vantarna på.
Och grädden på moset kom igår då de ifrågasatte mej både om varför jag skickat så mycket och hur i all sin da´r har jag kvar lönespecifikationer sen 2003? HAH! In your face bitch hihi!
Ni bad om det blev mitt svar med värsta leendet på läpparna. :P


Har för övrigt hunnit med lite fika och tagit S ROOT BEER-oskuld! :D


Idag, ja idag var en svettig dag. Hääärligt väder, men jisses vad stor jag blivit på otroligt kort tid. Och det känns ska tilläggas...
Uppsvälld, varm, svettig och ständigt trött.
Men jag kan banne mej ICKE sitta still och viiiila som barnmorskan snällt vill.
Knappast.
Glöm det!
Jag är juh för fasen ledig nu! Nu ska jag göra allt det där jag längtat till att göra och det bästa är att jag äääntligen lärt mej att varva ner och inte stressa opp mej för NÅGOT eller NÅGON!
gött liksom! ;)

Nej gott folk, nu ska jag ta ut mitt nya experiment ur ugnen som nu fyllt hemmet med en ljuuuuuvlig doft!
Ska nog fanimej skriva receptbok!
Hell yeah! :D


Uppdatering på himelens uuunderväääärk (bra skeonska va?) följer inom kort, d.v.s. ikväll!

Kommentarer
Postat av: S

äntligen gumman... :-D

2007-05-29 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0