tjuven...

är framme!

En sån där fredagslista

Tre namn du går under:
1. Almas (eftersom jag säger tomtas till thomas)
2. Tjockisen
3. Kycklingen (på rumänska)

Tre saker som skrämmer dig:
1. Spindlar
2. Förlossningar...
3. Höga o oväntade ljud

Tre saker du har på dig just nu:
1. Mysbyxor
2. Myströja
3. Stödstrumpor - sexig kombo va? :P

Tre av dina favoritband/grupper/artister (just nu):
1. Linkin Park
2. Def Leppard
3. James Blunt

Fyra av din favoritlåtar (just nu):
1. Put some sugar on me
2. Wise men
3. Minutes to midnight 
4. Like a pill

Tre fysiska saker som du attraheras av:
1. Läppar
2. Händer
3. Ögon

Tre av dina hobbys:
1. Måla
2. Fotografera (yes sara, you´re to blame :D)
3. Baka

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En midja
2. Ledigt
3. Mer energi

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Uppfylla mina drömmar
2. Resa och utforska
3. Ha påverkat folk till det bättre

Tre saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
1. Att det var förmodligen jag som glömde disktrasan i diskhon
2. Att jag tryckte i mej den där sista kakbiten
3. Att jag visst det vet var snuset finns i hemmet..

Tre saker du tänker på just nu:
1. Den där förbaskat goda kladdkakan som viskar mitt namn just nu
2. Att jag vill påbörja en målning imorrn
3. Skolarbete som återstår

Tre affärer du handlar i/på:
1. Maxi
2. Willys
3. Netto (småbarnsförälder? vem? Jag? icke då! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0