"so, what if you could see the darker side of me?"



Igår var en tuff dag.
Mådde helskumt på morgonen... tog mej samman o stack i varje fall bort till S.
Käkade supergod lunch.
Fick hjälp med plugget.
Busade med E.

söt med tuppkam



Helskum ställning...


och på tal om skumma ställningar den dagen :P

Ner till Söder. tog S´s försäkringskasse-oskuld :P
-"Vad är sjukpenning?
fem min senare...
-"Det kanske är det JAG söker..?"

BAH!!! hehe!
Vi skyller på HjulKrukorna tycker jag :P

Helgod glass på Tasty sen ledde jag den stackars svenskan till busshållplatsen på det förvirrade överklädda söder ;)
Hemåt mormor, provade klänning.
Började må helskumt igen. Svimfärdig flera ggr om.
Mormor var en sekund från att ring ambulans, stackarn. Det är det som är jobbigt, när man väl känner sig dålig så blir hon så orolig att hälften kunde varit nog.. Söt hon är.

Till slut åkte jag hem med T.
Trött som bara den.
Såg på Futurama o sen bingen straight away!
Kramp i vaden inatt igen.
Så nu sitter jag vid datan o försöker hitta ett uns motivation för att fixa en liten skitgrej till plugget.
Två dagar innan man slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0