Paaarty party...

när födelsedagsgrisen Sessan fyllde ååår!
Bubbel, choklad och bling bling blev det! ;)
Hann även med o tjyvbada i mormors härliga badkar, trots att jag behövde hjälp upp hihi!
Far ringde dessutom däremellan så jag satt o torkade i det precis urtappade badet haha!
Sedan bar det av mot Maxi, innan dess en snabbis inom mig för ombyte o.s.v., där det laddades upp med ryggbiff, klyftpotatis med tillhörande bearneise-sås. Mumma!
Och sedan den så omtalade Kladdkaka á la Alma med förbättringar! ;)
Eurovision, lockat hår (som tog en halvtimma, jisses vad jag inte gör om det hehe!) och en MASSA Pommac! *rap!*
Ut på stan, mingla lite... men jisses vad Helsingborgs uteliv är på väg utför... bläh.
Å sen hem, för att uppdatera här såklart hahaha!
PS. Lägg märke till tiden. DS


Sessan kämpar på de nya brallorna ;)



Nej gott folk, nu är det en kopp te som gäller med en skiva rostat. Bingen. Sen opp o småstäda, plugga det sista och slutligen ta emot den nya soffan! Yey!

natti natii

Kommentarer
Postat av: S

Tack mitt goa hjärtegryn för en toppenkväll med god mat och super god efterrätt & fina presenten :-)
Fiiiina fotona blev.Hade inga som heslt problem med byxorna igår ;-)
Puss / S

2007-05-13 @ 10:53:28
Postat av: sara

how u doin?
bättre?

2007-05-14 @ 18:17:55
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0