Jag sitter med...

blandade känslor här nu.
Dagen började med att all skolarbete äntligen var över och mailades till min egen mail för att kag sedan skulle skriva ut det o lämna in på skolan.
Gjorde vid mig och drog på mej "gravid-klänningen" som jag designat o mormor sytt. Älskar den kvinnan. Hon är bäst. Aldrig har jag mött någon som ger så mycket av sitt hjärta.

Skolavslutningen gav ett lika luddigt intryck som första skoldagen.
Mer om de tankarna om vad detta året gett mej vid annat tillfälle då jag fått tänka igenom det...
Fcik skjuts hem igen av S sen.
Genomsvettig.
Det skall tilläggas att jag svullnat något helt otroligt, och då menar jag otroligt, under dagens gång.
Kämpade genom värmen tillsammans med den trötta sambon till Statoil, kökade, stack vidare och handlade färg till den gamla lägenheten (det tar aldrig slut...) och sedan en snabbis inom mormor.
Hade tid till föräldrainfo så vi gick iväg i god tid.
Kom dit... inte en jäkel.
Jag kände en klump öka i storlek i magen och oroade mej över om det var någonannanstans...
icke då.
Ringde rundor.
Nada.
Snacka om övergiven o bortglömd man kände sig. All for nothing...
Softade till slut på svärfars (ja han är ju det snart) balkong och sen hem.

Dagens läxa by the way, mina misstankar blev besannade - kött på burk är INTE gott.
Softat framför TV:n...
Läst M´s blogg... den träffar mej... och jag blir rädd... så jäkla rädd när jag läser den ibland... för ibland oroar man sig för att hamna där... Vet vem jag ringer då i varje fall. Ringer M för er som undrar. Hon är min wakeupcall-fé! Med ett mäktigt trollspö därtill ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0