gissa...

om jag är mäkta trött o utmattad nu!
Städade lite här hemma.
Duschade lääänge och väl därefter. (helmysigt b.t.w. när man skrubbar upp sig i ett härligt lödder av "lukte-gott" och katten får för sig att lägga världens äckligaste tolle i sandlådan samtidigt)
Käkade och stack sedan in till stan där jag sedan tog mig vidare till mormor.
K kom förbi och mormor fixade hennes blus o kjol.


Sedan bestämde jag o mormor oss för att sticka bort ett ärende och sedan hem till mig.
Sagt o gjort.
Jag märkte att jag går avsevärt långsammare dessa dagar, .t.o.m. mormor går juh om mig hahaha!
Och plufsig som fasen känner jag mej.
Tog en tröst-glass på stan och sedan bar det av hemmåt.
Mormor stormtrivs med det nya området och vi passade på att ta massa blombilder,





däribland en finfin bild på mig (NOT!) och jag insåg snabbt framtida fotografier skall tas med stor försiktighet... ;)




Over and out for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0