den här dagen...

visar sig bli en sån där funderardag...
en djup sådan...
mycket tankar snurrar runt i skallen på mej..
tankar om de jag håller/höll kärt.. jag kan inte släppa dem ur huvudet...
det värsta är att den enda jag kan/kunde snacka med detta om är även en utav de som jag inte har kvar i mitt liv som jag saknar avsevärt...

Jag drömmer om dessa människor... Skumma drömmar. Sånna drömmar "drömtydaralma" annars hade satt sina tänder i utan tvekan... men nu... ja nu vet jag ej vad jag ska göra av dem...
Dem kretsar runt så fort tillfälle ges... och jag kan ej vifta bort dem....

återkommer om denna bit... känns som om den kommer o hänga kvar ett bra tag till...
Det liksom hängde med i detta nya kapitel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0