Utmaningen :D

Hum, egentligen är jag aaaalldeles för trött för det här o funderat på bingen ett bra tag nu, men eftersom jag alltid MÅSTE anta en utmaning sååå.

1. Jag MÅSTE ta utmaningar, hur fåniga dem än verkar, så bara måste jag... Ni anar inte vilka grejer jag gjort bara för att vinna utmaningar!

2. Jag trycker ner dörrhantaget tre ggr och håll i er nu, gör även korstecken på dörren tre ggr innan jag går hemmifrån! - THERE, I SAID IT!!(vilken befrielse!)

3. Lite av samma grej men jag ber alltid inför en måltid(i tankarna) innan jag äter, tyvärr hållt i sej sen barnsben - därför skall jag aldrig tvinga mina barn att be!

4. Jag äter brosk, och älskar det. Gärna benmärg med.

5. Jag har knäckt näsbenet fem ggr.

6 . Jag drömmer om svarta studsande hajar som sedan förvandlas till studsande grisar som sedan går itu i flera studsande bitar... fast jag skulle snarare beskriva det där som RIKTIGT skumt iställer för underligt... haha!
Nejdu, natti natti!

PS: Har ingen att utmana dock... DS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha 2:an var fan läskig!

2007-03-11 @ 22:20:07
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0