efter saras uuunderbara uppmaning ;)

Höger- eller vänsterhänt: var faktiskt vänsterhänt från början, men kommunist-tiden under den tidiga barndomen satt stopp för det. Är nog både och idag.
Humör just nu: Vansinnigt uttråkad, ska strax läsa matte och vill egentligen bara gå o lägga mej en sisdådär en vecka...
Favoritgodis: Håller med Sara där, INGENTING slår mjölkchoklad!
Är det nåt du absolut inte äter: brysselkål... och jansons frestelse! Ish o tviii!
Kläder just nu: Svart, svart, svart...
Musik just nu:No music, bara TV-surret i bakgrunden nu. Men annars The Fray - How To Save A Life
Vad sa du senast: Du sover väll inte? till T
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hum... renässansen kanske?Sommarplaner: Gå runt och vara stor. Njuta av ensamtid, filosofera med vännerna och sen leka Mamma-Pappa-Barn!
Fisk eller badkruka: Jag var en badkruka som barn då jag hade fått lov o se Hajen-filmerna huh! Men fullkomligt äääälskar att bada, kallas inte för ankan för inget :P
Längd och vikt: 1,67 och vikten kan ni bara glömma o få veta i dagsläget haha! Men låg mellan ynka 55 till 65 Kg tidigare, thoose were the days :P
Favoritväder: Åååh, sooooligt såklart! Men skönast är nog "krispigt väder", d.v.s. stårlande sol och snö kvar på marken. Friskt!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hum.. Isglassar, T och x-boxen. (just den kombinationen är super!)
Spelar du nåt instrument: Jepps, Piano. Har glömt gitarren.. :(
Morgon- eller nattmänniska: åh, vad jag önskar att jag vore en morgonmänniska... Har hänt någon enstaka gång, men jag är definitivt nattmänniska.. ända in på morgonen! :D
Sparare eller slösare: Samma som ovan.. Önskar jag sparade... men...
Vem är viktigast för dig: Mormor, T och "Bulan"
Bästa film: Crouching Tiger Hidden Dragon.. Och Shrek 2
Tror på liv på andra planeter: Absolut.
Kommer du ihåg din första kärlek:
oh ja, jag var tre år!
Älskar du henne/honom fortfarande: kommer alltid att minnas honom. Men nej, självklart inte.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet. Bekanta däremot. Och en omvänd leb som näär o käär vän haha!
Tror du på mirakel: Japp.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Givetvis
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Det beror på vem personen är. Lägger inte ner tid på de som inte är värda min tolerans. Inte värt o spilla tid där det inte blir en förändring t.ex.
Ser du på kärleken som ett misstag: Haha! Ett nyttigt misstag i så fall!!
Hur många barn har du, vill du ha: Ville ha fem innan hihi! Snart ett... men vill definitivt ha fler en bara ett. Syskon är viktigt!
Bio eller promenad: Tufft... Promenad är skönast.
Är du kittlig: Oh yes.
Snarkar du? Bara när jag är gravid hahaha!
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? mja, dem är äckliga. men nej, inte sen Lettland...
Äckligaste insekten: Saker som flyger är jobbigt. GETINGAR...
Största svaghet: Hum... är naiv/godtrogen...
Det här är jag bra på: att lyssna och finnas till. att bara vara...
Bästa bok? Ojoj, Impossible!!! finns alltför många :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?hum... att vara osynlig? Fast flyga hade också varit coolt!
Vad vill du jobba som? Hum, som socialsekreterare, men en hemlig dröm hade varit att få vara författare... Eller hålla på med musik. Oh, eller en sån där parfymprovare!
Chips, morötter eller godis? Morötter, fast med philadelfiaost!
Pizza eller hamburgare? hemlagade hamburgare. fast mormors krispiga pizza är en stark tvåa!
Skriver du dagbok? Bloggar bara nuförtiden. Skriver babydagbok.. Men hinner inte skriva vanlig o hederlig dagbok.
Har du någon flickvän/pojkvän? förlovad med pojkvännen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Så mycket tid har vi inte ;)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ännu en wannabething. Önskar det vore välstädat alltiiid. Men det blir juh stökigt så snabbt.
Gungar du på stolen? Tyvärr ja, trots spräckt skalle.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Självklart!
Vilken hand håller du gaffeln i? hum, vänster om jag har kniv i den andra. Annars höger.
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, förstående och riktigt rolig.
Hur många syskon har du?fem halvsyskon. Tror jag.
Vad är du mest rädd för? Att förlora dem jag älskar (bra sagt sara)
Är du rädd för blod? Nej, som undersköterska så är den biten avklarad.
Saltar du på maten? Aldrig
Gillar du att sjunga?ja. när jag är själv.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Undersköterskprog. för det var det enda jag kunde tänka mej OCH fick lov för päronen...
Anser du att du är stark? Ibland.
Brukar du sola?Inte lönt i mitt fall ;)
Vad gör du om du får hicka? Sväljer så mycket luft jag bara orkar en kort period.
Röker du?Det händer, MYCKET sällan.
Snusar du?Nope, den biten fixar T :P
Kaffe, te eller inget? Cappucino, annars te.
Har du en besatthet? Så mycket tid har vi som sagt inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0