ännu en lista!

DAGENS KLÄDSEL: Mjukis, mjukis och åter mjukis. Det som tar emot en heeel del däremot är när mjukisbyxorna börjar sitta tajt :S
DAGENS FRISYR: Ett "jag-orkar-inget-annat-än-o-slänga-i-ett-hårband-o-några-klämmor-frisyr"
DAGENS HÄNDELSE: En utav mina lärare visste inte att jag var gravid haha! - svårt o missa typ :P
DAGENS LÅT: -have i told you lately that i love you :)
DAGENS VILL HA:
DAGENS SJUKA: trööött.
DAGENS PLANER:plugga
DAGENS SAKNAD: kramar o mys med T

DAGENS SKADA:knäckt en nagel
DAGENS DUMMASTE: tröttheten antar jag. o kissnödigheten! :P
DAGENS DROG: mjukost!
DAGENS ROLIGASTE: det där med lärarn ;)
DAGENS TRÅKIGASTE: vädret!!!
DAGENS FAVORIT: glass!
DAGENS KÖP: dali lama?
DAGENS GODIS: inge godis på tråkiga måndagar inte :P
DAGENS HUMÖR: glad men trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0