what a day...

det gamla klassiska som inte skett på ett tag nu skedde. Vaknade o såg på mobben: sim inaktiv.
Yeeey... för det har juh aldrig hänt förr...
Har hållt mej hemma idag... bakat en massa inför helgen. och pysslat o städat i donat i hemmet. det är skitkul faktiskt!
Kul o möblera om, hitta nya enklare lösningar och framförallt lägga till detaljerna!
Meck med fläktar och internet, sucka!
Fick till slut igång det först nu, tack vare min tekniska sambo bah! :P
Ska till min gamla skola imorrn.... min bror går där... igen... han bor med morsan... igen.... jisses.... känns som om historien upprepar sitt hemska jag igen... som om allting förväntas vara som vanligt. som om ingeting har hänt.
Som om mina principer skulle vara som bortblåsta och jag ska bara vara där o leka slagpåse igen. Glöm det!
Kommer inte o ha tid för det skitet nu när jag dessutom väntar ett liv. Ett helt nytt liv. En chans för en ny kula, tänker passa mej extra noga nu... allt för att undvika o hamna i samma sits igen o framförallt tänker jag beskydda den nya generationen...

Who knew..? att jag skulle sitta här nu, strax 23 år... och vänta barn?! och ha kommit där jag är idag... både bokstavligt och bildligt menat...
Vem visste?
Inte var det spåkärringen sen förra året iaf hahaha!

Nej... nu går jag o lägger mej, värsta procedurerna innan läggdags vettni... det ska smörjas o pysslas osv... trots att bristningarna nu nått nya höjder... ovanför naveln... gråter snart! usch!


Kommentarer
Postat av: sara

jag är ledsen för att jag inte kom ikväll, ska berätta varför senare.
fika i veckan?

2007-06-16 @ 22:43:18
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0