Vad har du i musen?

I datamusen då alltså!
haha!
Idag har jag haft så vansinnigt tråkigt att jag rengjorde fjärrkontrollerna, tangetbordet och musen vid datorn!
Men innan ni garvar ska jag minsann betona starkt på att jag är glad nu i efterhand (nu efter det att jag SPRITAT AV MINA HÄNDER! d.v.s.) att den tristessen ledde till rengöring.
Ni ANAR inte så mycket mög som samlas på dessa frekvent använda elektriska mackapärer!
Därför bifogar jag bildbevis, ej för den känsliga :P



Förutom att jag haft otroligt tråkigt idag men ändå ej pallat mej ut ngnstans förutom snabbt ut till bilen till T en snabb runda idag så har jag pysslat om hemmet en liten aning, luftat saft (japp du läste rätt) och uppdaterar bloggen om igår:

Hade myspys.
C avbokade för att hon är en god vän som ställde upp för S som skulle varit alldeles ensam i en lya med två katter annars. Hoppas hon förstår ett litet uns åtminstonde hur shysst C är som ställer upp. Det har varit mycket gnäll på C från S´s sida annars tycker jag.
Orkade inte iväg till B´s party - sorry babe :(
och höll mej hemma med T.
Mormor skulle hakat på men var lita sliten som jag och pös hemmåt efter det att hon hälsat på en liten runda och lärt mej göra Ros-saft bl.a. och en del andra mindre lagliga recept haha!



Två tomater tittade ut från tomatplantorna från C och lite pyssel med nya kaktusar:




Snabbmys med Whiskey


Och sedan fortsatte kvällen med gott käk tillsammans med T´s päron och sedan kraschning i bingen strax därpå.
Sådärja..! Då har man blivit officiellt trååååkig! och vuuuxen.... och gaaammal... :P

Peace out to all you youngsters out there! Party on for me will ya!

PS: Vaknade imorse med att T väckte mej med en puss och en Mozartkula (favvogodiset) i sängen! Vaknar gärna på det viset haha! DS

Kommentarer
Postat av: sara

tack för idag gums!

2007-06-24 @ 22:06:21
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0