Uppvaknandet...

idag hör till en av de stunder då jag önskat att man filmats haha!
Som ni vet så har jag börjat pyssla allt efter som här hemma.
Bl.a. har jag äntligen megat upp gardinerna!

Nu var det som så denna varma, mjäkiga morgon att jag gjorde iordning min frukostbricka och satte mej vid datan som vanligt.
Läste M´s blogg och mumsade samtidigt som jag tryckte näsan allt tätare mot skärmen...
Och just när det var som mest spännande...
SMACK!!!
Så satt jag med en gardin i huvudet och en macka vars tugga jag inte ens vågade avsluta utan mina nu tefatsstora ögon bara stirrade omkring en stund för att koppla vad som hade hänt!
HAHA!
Är inte DET ett uppvaknande så vet jag inte vad!
tur att gardinstången är ihålig, så jag det gick bra med skallen :P

Undrar nu på om detta var ett ödets tecken? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0