Today...

idag har jag hunnit med en klippning, såååå skönt med uttunnat hår!!! Yes!
Sedan smet jag upp om mormorn o mös en stund.
Blev hämtad av N och mös vidare, träffade Petite och gänget och fick dessutom ett gott skratt ;)

Sedan bar det av till skolan igen, det är som dem säger - man kommer aldrig riktigt därifrån :P
Kom hem... blev ursinnig...
Disk över HELA diskbänken, för att inte tala om i diskhón.
Stök i vardagsrummet... ska inte ens gå in på toan... o en snarkandes sambo i sovrummet....
Ursinnig var ordet.
Förbannad och pissed började jag skramla o dona svärandes mellan tänderna samtidigt. Ska tilläggas att det inte krävs mycket nuförtiden heller för att tända min stubin..!
Nu skulle jag behöva ta itu med en massa annat skit innan jag skulle börja på MATEN SOM T SÅ SNÄLLT BETT MEJ O JAG SNÄLLT STÄLLT UPP PÅ....
Muttrade som svar när T gick opp och ville ha en kram.
Surt gick han utan o säga hejdå.
Fick kräka av mej lite mellan varven av städning till mormor. Hon är så söt.
Sen kom T o svärfar hem o började mecka med takfläktarna...

Thank God! tänkte jag som nästan kreverat i denna värmen o blev genast på bättre humör nu med drömmarna åt svalkans land.
Tji fick jag...
Kom dem upp? Neeeej...
Iofs inte deras fel, det var en hel del som klabbade o gick åt skogen, God knows they tried! :P
Fick åtminstonde liiiite svalka av regnskurarna som var så vääälkommna så!


För övrigt har vi hunnit med ett förvirrat ultraljud, som jag ej längre vill försöka tolka...

En skrämmande föräldrainfo-dag...
Och en fet Hauffesglass med B eftersom jag bestämde mej för o tröstäta efter det eeeeviga snacket om min vikt...
sucka.
Oh well, fuck them all! ;)


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos..tack för en mysig em :-)
Du får skicka fotot på loppan o mej..sen får du gärna följa med en annan gång o hjälpa mig att ta fina foto på henne..Tänk på mej imorgon...
Looove..Puss

2007-06-13 @ 22:14:37
Postat av: sara

hauffes måste tjäna multum dessa varma dagar =)

2007-06-14 @ 10:15:27
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0