soon...

om ca tjugo min, d.v.s. kl ett nu på natten blir jag tjugotre bast :P

Sitter nu i en städad lägenhet i lugn o ro o det enda som fattas mej nu är käk, under tiden som jag väntar på det ska tinas så passade jag på att uppdatera här ;)

Vi blev lagom mycket folk, sååå skönt ;)
Det blev helmysigt och slutade ej i tårar haha!
Hade över både gamla o nya polare - det var skitkul och skoj att alla kom så bra överrens och så snabbt!
Känns som en nya skara växt i vänskapskretsen, en pålitlig och förståelig sådan! Härligt!
Mormor hjälpte mej massvis med alla bakelser och tårtor nu när jag bestämt att årets tema fick bli "Kak-kalas" dock hann jag ej ta bild på alla härligheter förrän vi huggit in o jag insåg detta :(
Men gott var det! Nu är det så man nästan spyr bara någon säker tårta, kaka eller bakelse haha! Så supergott o frossa när man väl är gravid :P

Fick massa fint som jag nu hunnit ta bild på ;)


två finfina tomatplantor från C, en mysig och helorganisk picknick-korg och en jättesöt filt till bebben!

Bodyshop-produkter från J

Body från M

Och en snygg blomma som jag önskat av N med LILA sand offcourse!
Och pengar av grabbarna haha!
Thanx!!
Nej nu kurrar det i magen efter allt sött! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0