revenge of the cats!

Huh! Jag skulle kunna svära på att katterna gaddat ihop sej!
Pust!
En unge blir piece of cake jämfört med hur katterna höll låda idag!
Det var riktigt skönt att stänga ytterdörren om sig o låsa!
Fikade med S igår, mys!



Vill så gärna fika mera, men jag märker nu att allting tar ännu mera energi nuförtiden.
Nu är det inte långt kvar känner jag.
Har förvärkar lite då o då. Dem känns, men dem är så korta så det är lugnt.
blir allt tyngre för varje dag o allting tar mer ork från en. Bara vända på sej om nätterna är tufft!
Med det är min pärla värd ;P

Stack till Babyland idag o köpte gips tillsammans med T och mös :)



Och fick som tur är hjälp av Mormor med det projektet!



Men nu, efter mitt Rooi Boos Thé och en härlig rostad macka! (tack för tipset D och hjälpen för den delen med!) säger jag nu godnatt och peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0