Out of order..!

Herre min Gud vad trött jag är nu!
Är helt slutkörd och fysiskt utmattad men hjärnan hänger med! Känns som om jag vill göra så mycket mer och t.o.m. är uttråkad men skallen är också det enda som fungerar nu.
Fick träffat Keso & Zezze o deras små söööta töser idag! Oj vad jag mös! :D
Hade sånt sug för o prova hålla i dem men vågade icke!

Enda dåliga idag förutom tröttheten är en viss incident som låt oss säga: "made me think twice" och mitt horoskop stämde minst sagt! - förlita dej inte blint på dem omkring dej.
Ojoj... hrm...

Fixade med ytterligare försäkrningspapper, pust stånk o stön - hoppas att allt löser sej på den biten  nu!

Träffade sedan mormor och vi gick runt på vår lilla utflykt ;)




Så nu har jag legat pall i soffan, jämrat och ojat av mej och t.o.m. fått mat i magen igen ;)   Med andra ord, dräglig haha!

Nu ska jag fixa käk åt gubben som gnäller om magont :p
Peace out to ya!

Kommentarer
Postat av: sara

jaa! ring mig, för din mobil funkar fortfarande inte va?
vill ju ses! det var ju evigheter sedan!

2007-06-21 @ 15:01:34
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0