jag tror...

att jag checkar ut ett par dagar härifrån...
blir bara tröttare o tröttare, dag efter dag.
Tror nog min själ att det är snart dags.
Det tog mej en timma o klä på mej idag! Pust stånk o stön!
Och är helt utmattad... skall nog bita ihop o börja på de där förbaskade järntabletterna iaf... Jag HATAR dem och har hållt mej flitigt till blutsaften än så länge, men den hjälper inte i den sista slut-tampen nu och jag har blivit ordinerad tabletter... Man blir juh sååå kass av skiten, men men...
det är det nog värt. Är så pass trött att jag inte ens pallar umgås med folk härhemma... DÅ är det illa! :P

Nej... så nu tar jag en semester o tråkar ut mej ytterligare.

Peace out girls and boys

Kommentarer
Postat av: sara

hur är det med dig gums?
fått simkort ännu? call me!
puss

2007-06-30 @ 17:15:29
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0