Igår...

blev det släktkalas. Och den gick... förvånansvärt bra med tanke på förra haha!
Det var ooovanligt lugnt ;)
Fick dessutom chansen o ha på mig den nya toppen nu.
Så jag passar på att slå två flugor i en smäll, lägger nämligen in bilder på både resultatet av toppen och hur magen ser ut nu ;)

Stack iväg till Hauffes o njöt av både väder, sällskap och god glass :D och det är juh aldrig fel hihi!
Nej, nu ska jag sticka in i duschen och byta om, fika med M och förhoppningsvis få iväg f.s.papper. GeeesLouieees vad sånt här ska ta tid o mecka!
Se you later alligator.

PS: Jag måtte tillägga att jag fullkomligt tappade hakan igår av smset, det gjorde mej glad samtidigt som jag blev konfunderad. I misset you, thats all I can say. DS

Kommentarer
Postat av: missmaddis

SÅ JÄVLA FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT!

2007-06-05 @ 19:20:19
URL: http://missmaddis.rr.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0