det är...

VARMT!
Sååå varmt att jag o T inte ens kunde sova trots att fönstret stod öppet t.o.m.
Åsså blev jag livrädd för en mal som Snuttan släpade in i lägenheten b.t.w. - då har man nått botten, när man blir skitskraj för en fjäril haha!
Ska strax fika med Z. Så mys!
gick runt i lägenheten o tänkte en massa. Tänkte bl.a. på var ungen skulle sitta, har en babystol uppe på vinden men så små barn kan inte sitta i sådana stolar ännu... kom in i värsta föräldra-tänkandet och tänkte till sist: Shit! JAG ska ju bli förälder när som! Jisses liksom! :P

Normalt tänkande förmodar jag när det är första gången, kan föreställa mej att andra gången t.ex. så längtar man nog mer på ett annat vis då man är lite mer beredd...
Är faktiskt vaken o allert. Hemmet är i ordning... o jag känner mej nästan rastlös.
Oh well, jag smiter iväg o nallar på rostebrödet - är hungrig som en gravid kvinna nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0