Dear diary, I wanna tell you all my secrets...

Så, vad kan vi säga om veckan som gått?
hum... hänt en hel del men inget av större vikt.
Dörrar öppnas, dörrar stängs - kapiltar avslutas och påbörjas.
Jag tar steg för steg, dag för dag.
Det känns bra.
Hunnit med lite småfikor med de jag velat fika med, dock återstår det några till ;) so don´t worry, jag har inte glömt o vi hinner säkert innan den lill* kommer till världen ;)

Å det bästa av allt, hemmet är sååå min stil nu! Det blir liksom roligare o roligare för varje dag! I love it!
Älskar o vara ledig o få komma på en massa idéer och faktiskt få GENOMFÖRA mina planer! Yey!


Här har vi the livingroom btw:

entré

blomhörnan ;)

och vy från balkongen in

på tal om balkongen:


och köööket:

med mormor som pysslar om blommor såklart!

och det nya köksbordet ;)


Moore to come!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0