orkar inte...

mer nu.
Nu ska jag lätta mitt bröst för mina kära läsare:

Nätet lade av här hos oss ett tag, därav anledningen till att jag ej varit inne.
Och så har min mormors mobbe, d.v.s. min lånemobil dött o jag har hittat hundrafemtio olika andra laddare och nu äntligen den rätta!
Har tappat känsel fullständigt i mina fingertoppar så nu tar allting dubbelt så lång tind. Lite tufft.

Pust stånk o stön...
Jag uppskattar verkligen att alla som jag känner, nära o bekanta kontaktar o undrar hur det går med köttbullen. Jag blir glatt överraskad! Snacka om efterlängtad unge! :)
För visst längtar jag med efter den. Oerhört mycket nu.
MEN... Nu börjar det bli tröttsamt.
Det är tröttsamt att bli uppringd 25 (jo, just det - tjugofem ggr om dagen) av allt och alla med samma fråga...
Sugen på att slänga in ett telesvar som säger: Nej, jag har FORTFARANDE inte fött ännu och HÖR AV mej om jag gör det!
tillsammans med tillhörande T-shirt i neonbokstäver.
Jag längtar jag med. Jättemycket.
Men det gör även överdrivet oroliga släktingar, frågvisa svärmödrar, gamla bekanta jag inte sett på år och da´r och så klart den vanliga vänskaran.
Ni blir en hel del totalt.
Jag lovar på heder o samvete att smsa o mmsa er ALLA så fort det är på G.
Men nu måste jag få baby-semester.
Jag vill inte höra ngt om barn om inte jag tar upp det eller det är ngn viktig fråga.
Är inte arg eller så och uppskattar att alla bryr sej jättemycket men nu ber jag om paus. Nu är jag ALMA och ingen annan,  jag är den där galna bruden som heter alma. Inte Mamma-Alma.


Tack för er förståelse and peace out! ;)

Kommentarer
Postat av: sara

jag överdoserade mig själv med islatte och is chai på espresso house.. satan i gatan vad ont i magen jag fick, men gott var det!
pussar

2007-07-16 @ 21:14:37
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Nina

Mmmhm..You go girl ;-)
Looove..Puss

2007-07-16 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0