Helloween

Yes, då var man tebax :)
Fick värsta mega-ångesten inför idag o särskilt inför plugget. Som när man var fjorton o inte hade pluggat inför ett prov ! Men dt har gått fint!
Tog dt lugnt, hade värsta "det-går-åt-skogen-ändå-so-what-the-fuck" attityden. Taggade ner. Och skrev :)
Sitter o lyssnar på Helloween nu o det hjälper otroligt nog :D
Behövde en lugn stund för att koppla vad dt var jag skulle skriva om först men sen efter jag fattat uppgiften o f¨ått kläm på infot så!

Känns gött när ngt går rätt :)

Vill gärna hitta en låt för lillfisen också, hört att dt ska va bra o spela upp samma låt för magen för barnet skall då känna igen det sen. Det skulle ha ngn lugnande inverkan. Så nu ska jag bara hitta en bra låt :P
Sparkarna är allt mer på tagliga o dt blir nästan lite svårt o koncentrera sig på lektionerna ibland. Känns skumt, att dt är ngt som verkligen knackar innifrån. Hoppar o snurrar runt. Men dt känns coolt samtidigt.
Nåväl, n ska jag belöna mej med lite gott o sen ska jag njuuuuta av min sovmorgon hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0