Första inlägget

Då ska vi se...
Har fixat mej en blogg här med, och DET känns skönt. Lite mer avskilt o betydligt mer fokuserat!

Har haft en stökig helg minst sagt. Hårdrockare som hamnar på fyllan finns i tre kategorier: De lugna och glada, De respektlösa (ursäkta mej grabbar o brudar, men trascha kan ni göra på hotellrummen istället TACK!) och De tråkiga o flummiga.

Har inte hunnit röra en bok och ännu mindre tagit itu med annat från plugget... *skäms*
Känns som om den här veckan runnit som sanden mellan händerna på mej...
Men packningen är så pass klar att vi hade kunnat flytta i detta ögonblick!! :P

Och denna lördagen hamnade jag i v.20 - exakt halva graviditetstiden är över. Sparkarna har blivit fler och rörelserna mer påtagande. Känns som om jag inte kommer att kunna njuta av min tid som gravid förren skola o flytt är överstökat... Känner inte alls så som vissa gravida gör: Mysigt o sånt.. Visst, dt är kul o så.. men det känns inte OTROLIGT eller så. Känns snarare skumt. Ovant.
Nåväl, mer uppdatering följer så småningom. Vill mest bara flytta nu, men mest vill jag bara ge järnet i plugget en sista gång o bli av med dt! Vill vara klar, men också ha ett RIKTIGT j*a bra resultat!

Hej på er... Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

alma har blogg =)

2007-02-25 @ 20:30:33
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0