What a night!

Jisses vad lite sömn jag fått! Det var ett bra tag sen jag sov så här kasst...

Jag lade Alexander vid hans vanliga nattningstid medan vi satt och fikade med Tina och hennes son Eliaz som så snällt hade med sig lite av hans gamla kläder - TACK!
Vi började strax därefter kika på "En shrekigt God Jul!" - galen i Shrek som jag är ;)
Strax därefter bestämde T och jag oss för att se "Die Hard 4" då vi sett de andra tre tidigare filmerna nu de senaste kvällarna.
Så vi poppa i skivan, satte oss tillrätta och satt med en påse pistachenötter och njöt.
Men så ringde T´s telefon... det blev ett långt samtal.
När samtalet tog slut satte vi igång filmen för att titta vidare och vid det här laget var jag slut, men ville så gärna se klart filmen.
Vi hann nog inte se mycket mer än en kvart på den förrän hans mobil ringde igen.
Det var T´s föräldrar som ville ha skjuts hem, det hade T lovat dem.
Sagt och gjort drog han iväg och kom inte hem förrän drygt en timma senare.

När vi väl satte oss för att se vidare på filmen var jag nu riktigt trött men valde ändå att se klart.
Problemet var bara detta, jag hade nu kommit förbi min "trött-gräns" och kommit in i en övertrötthet och var hur pigg som helst!

När det äntligen var dags att sova var det juh omöjligt!

Och just som jag lyckades slumra till vaknade Alex.
Efter att jag tittat till honom och var framme vid min sängkant igen och såg fram emot att somna om kikade jag kvickt på mobilen för att se vad klockan var.

Såg då att jag hade två missade samtal, vem i all sin da´r ringer två på natten tänkte jag och började ögna igen mobilen.
Till min förtret insåg jag att jag råkat ringa människan flertal gånger under kvällen/natten själv!
Piiinsamt!

Skrev ett trött sms där jag bad om ursäkt och lärde mig dagens läxa, mobiler i fickan när man sitter i soffan är INGEN hit! Shit!

Men efter denna incidenten var jag nu åter igen klarvaken. WTF!
Så jag har nog inte sovit mer än ett par timmar totalt men jag är förvånansvärt pigg ändå... Har en ond aning om att tröttheten lär hinna ifatt mig :S

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0