Så var det dags...

...för ett nytt inlägg här.
Det var länge sen sist.
Idag är en tung dag men jag passar på att uppdatera om det roliga..

Julen har kantats av en massa roliga klappar till Alex - tänk vad kul det är att få barn, för då får man vara barn igen själv. Har såå kul med hans nya leksaker och det är himla kul o se hans reaktioner på dem ;)

Fick en massa kläder med.
Och en urgullig ratt man sätter på barnvagnen av tant Becky hihi!

Själv hade jag hur rätt som helst ang. min klapp från T - en symaskin. En mycket bra sådan dessutom och jag är jätteglad för den!
Jag fick även värsta lyxtvålen och bath-jelly från söta Saya.
Och en massa smått och gott från mormor inklusive den självklara chokladtomten - ingen jul utan den! (samma sak gäller vid påsk - ingen riktig påsk utan chokladkaninen!)
Och julbingot ska vi inte ens snacka om hahaha!

Juldagen blev det lite party och en massa tösasnack!
Det har inte varit någon jul alls i mina ögon detta året -fast ändå väldigt julig, detta eftersom jag lever julen genom Alex... men personligen kan jag knappt vänta tills jag får plocka ner den förbaskade granen och den sista smällaren är avfyrad.
Blä för det sista halvåret känner jag.

Lika bra jag förbereder er som läser bloggen här med, detta mest för att jag vill helst slippa prata om det:
Nästa år blir jag ensamstående mamma... Vem hade kunnat ana det liksom... Hade någon sagt det till mig det första året som jag och T varit ihop hade jag inte trott mina öron...

Tror det knappt nu heller trots att beslutet kommer helt från min sida.

Nog därför som jul och nyår bara känns extra piss i år...
För övrigt har jag den oturen att det alltid sker något dåligt runt juletid för min del...
alltid.

Nu gott folk kastar jag in handduken, drar en sista suck, har äntligen fått av mig min förlovningsring (det kändes ska ni veta) och försöker blicka framåt.

Gott nytt år på er!
Peace.


under tiden...

 - jag vann i schack mot T..!

 - införskaffat vita grenar som tjänar sitt syfte som mysigt dekor och även videung!

 - Alexander vid granen

 - ännu ett kollage, scrapbooking är vanebildande i tell you!

 - toppar av med egobilder ;)

Kommentarer
Postat av: sabina

So it's official now. =/ Det är väldigt tråkigt men it's probably for the best? Only time can tell. Well, jag önskar dig all lycka iallafall och jag vet att du fixar detta. :) Förhoppningsvis ger dig det nya året nya krafter. :) Gott Nytt År! PoK

2007-12-31 @ 01:06:42
Postat av: Nina

Håller med Bina.Vet att du är stark och kommer att fixa detta.Finns här anytime.Day and night!
Försöker att ringa dig senare gumman..
Puss

2007-12-31 @ 13:03:24
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0