Lugn dag...

Det var sannerligen dött i stan idag... det trista var att jag faktiskt hade sug för att shoppa :P
Tur att det var stängt överallt kanske haha!
Det blev en sen frulle hos Sabina som vi stannade kvar o flummade hos ett bra tag...
Sen blev det hemfärd och kvällskaffe med svärföräldrarna.
T´s mamma lyckades avslöja... eller rättare sagt bekräfta mina misstankar om vad jag ska få i julklapp haha!
För en gångs skull lyckas JAG gissa vad jag ska få istället för T som annars alltid klurar ut vad han ska få hehe! :P
Fast lika glad är jag... rättare sagt ÖVERLYCKLIG över vad min klapp kan tänkas vara (ÄR med största sannolikhet) - nämligen en syyymaskin!! WOHOO!

Jag har tjatat som en tok om det och har redan sparat till den, men det behövs juh inte nu :P
Ska lägga slantarna på fräcka tyger ist och sedan sy så det ryker! :P

Låter kanske lökigt att bli så glad över en symaskin, men sån är jag - älskar att pyssla och få låta kreativiteten flöööda.

Vem vet, jag kanske rent av går i mormors fotspår och börja sy på allvar?
Nej gott folk, nu ska jag se till min tårtbotten som står i ugnen - jag håller på att göra en tårta till imorrn ;)
Bjuder på en bild på Alex och Sabina - som han kräkte ner innan idag haha! :P



Peace!

Kommentarer
Postat av: sabina

omg, vad jag ser ut! trött eller vad?! :P
förstår att du blir glad för en symaskin, hade också blivit skit glad! :D god jul till dig, thomas och alex! :) puss

2007-12-24 @ 00:09:23
Postat av: Jana

Hej och tack för kommentaren! Jag skrattade rejält när jag läste den, ha ha! Min sambo blev lite trumpen men fnissade ändå.

God jul!

2007-12-24 @ 09:33:28
URL: http://kirkemandragora.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

kan du inte lära mig sy då?
har ju med maskin nu!

god jul honey!

puss

2007-12-24 @ 23:42:53
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Catharina

Å så kul alma! Vet hur mkt du snackat om den symaskinen;) Du får ha catwalk på dina verk sen!!! God Jul på dig, Thomas och givetvis söte Alexander!

Merry X-mas.

2007-12-26 @ 21:56:12
URL: http://liljahazard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0