I brist på annat...

så snor jag ännu en lista ;)

(fast det lustiga är att jag bojkottat julmat sen en jul då jag frossade på tok för mycket och fick nog för en livstid!)

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck (snällare mot tänderna hihi!)
Ischoklad - Marsipan (HATAR ischoklad!)
Köttbullar -Prinskorvar (det går inte att välja emellan)
Julkorv - Julskinka (dito)
Lax - Sill (sillen är jag hemskt petig med och äter mestadels skärgårdssill eller senapssill. och så är jag rädd för ben i fisk)
Paradis - Alladin (choklad som choklad haha!)
Sylta - Pastej (sylta är gott men pastej godare :D)
Glögg - Julmust
Rödkål - Dopp i grytan ( det sista lät bara sååå fel i mina öron, har för övrigt ingen aning om vad det är haha!)
Ris a la malta - Risgrynsgröt
På skinkan: Äppelmos - Senap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0