grönt är skönt!

Inatt, kl.03.00 gick jag upp för att byta blöjan på Alex och mata honom då jag hörde honom jollrandes på babylarmet.
Sagt och gjort hasade jag fötterna efter mig och lunkade sömnigt in på hans rum, tog tag i en blöja som jag började veckla upp samtidigt som jag styrde stegen mot hans säng.
Yrvaket stod jag nu över honom och började knäppa upp hans pyjamas.. och då... precis i det ögonblicket yttrade han sitt första ord!!!
Och vet ni vad ordet var? - Mamma!
Wohoo! *nu lyser jag av stolthet och lycka!*

Två sekunder senare upprepar han ordet igen och jag var nu klarvaken och hur glad som helst!
När jag kom in tillbaks till sovrummet var T vaken. Jag tittade på honom och frågade honom om han hört vad Alex sagt, jajemensann det hade han! ;)



Vaknade till finfint morgonväder och passade på att knäppa en bild från sängkanten.



Var även och hämtade bilden från babysimmet vi tog för ett par veckor sedan ;)



Sedan tog jag tacksamt emot tipset för surrogatshakern och kunde dricka min naturdiet som nu faktiskt var god! wohoo!
Utöver shaken så lyckades jag öppna en kokosnöt som jag och T satt och mumsade på bra länge hihi!



Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

låter som en mysdag=) kom nyss hem från göteborg med världens huvudvärk :-( så det blir dvdmaraton för mig ikväll..
puss

2007-12-15 @ 16:47:02
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0