Frukost = Bad?

Vi gick upp halv tio idag, detta efter jag ändå lade Alex vid sextiden igår! Är såå glad att han sover så gott och länge! (peppar peppar..!)

När jag väl fått upp Alex, klätt om på honom, matat katterna och druckit min Modifast-shake i chokladsmak som för övrigt är gudomligt god!(tänk att få banta på choklad - wohoo!) så var det dags för Alex att käka frukost.
Jag halade fram den nya stolen (som jag dessutom fick matbricka till igår efter att svärföräldrarna med köpt likadan stol igår med, vilken tuuur att jag åkte bussen och gick igenom allt det där besväret när både dem OCH T ändå stack dit senare under dagen I BIL... morr!) och blandade till Nestlés havregröt med banan och päronsmak (den smakade smulade/mosade Digestivekex kom jag och B fram till igår) och satte honom framför barnprogram och började mata.

I slutändan såg det mest ut som om han fått mer gröt PÅ sig än i sig..!



Jag tänker mest så här: Om han ser ut såhär efter att JAG matat honom... hur kommer det att se ut när han börjar äta själv? hahaha!

Jag skyller på att han sprallar så och vänder på huvudet när man minst anar det :P

Nu ska jag bada Alex ;)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Nina

sötungen ;-)

2007-12-22 @ 17:32:28
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: E

Modifast hallon är oxå suuuupergod. Fast den måste man beställa. Finns inte att köpa i affär/på apotek så vitt jag vet. Vaniljen är oxå god. Smakar typ.. Vaniljsås =)

2007-12-22 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0