ännu en...

Så här gör man:
Sök en bild på Google (sök under bilder) till varje punkt, infoga den första bilden i varje sökning
(om första bilden är tecknad ta då nr 2 osv).

1. Ditt namn
2. Ditt efternamn
3. Namnet på gatan där du bor
4. Namnet på han/hon du gillar
5. Kommunen du bor i
6. Namnet på personen du pratade senast med
7. Din ålder
8. Sista du åt idag
9. Färgen på tröjan du har på dig
10. Den du älskar mest.

och här är mina resultat:
1.Alma

2.Kakasi

3.Min gata?

4. Thomas (sexigt värre haha!)

5.Skåååne

6. Sabina  (haha!)

7. 23 - detta var tydligen en teatergrupp som kallade sig just 23

8.Cevapcici (ja, jag åt fast föda idag)

9. Bruuun  (fråga mig inte, för han är allt annat än brun i mina ögon BAH!)

10. Postern får tala för sig själv..!  såklart!
(letade sedan på hans fullständiga namn och fann faktiskt den här bekanta bilden:  - så går det när man bloggar offentligt.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0