and now, the end is near...

I did it myyy wayyyy..! eller ngt sånt sjunger Sinatra, ska nog ta o gräva fram CD:n med honom tror jag.
Han hör liksom till på nyår tycker jag.
Och nu mina vänner... så står filén packad o klar i kylen o bara väntar på att få träda in i den heta ugnen, champisarna är rullade och klara att ungstekas dem med.
Hela hallen stinker lök och vitlök...
Såsen står klar - den blev gudomligt god! (jag är rätt kass på att göra såser, men när jag väl lyckas så lyckas jag ordentligt!)

Bordet är dukat.
Risotton och dess tillbehör står redan på startplatsen.
Det är städat och fejat.
Och jag är hungrig som en varg.
Ska strax in i duschen för att sedan slita ut mitt hår i frustration över vad jag ska ha på mig...
Sen... sen är det inte länge kvar på detta året.

Som missmaddis sa: "Nu har vi alla ett oskrivet blad framfös oss och det är upp till var och en av oss att fylla våra rader själva."

Peace gott folk!
ses nästa år ;)


mina sexiga inneskor :P

och nyårsdukningen, rätt lam nu, hoppas den blir bättre med levande ljus sen...

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

själv har jag världens lättaste middag harr göra bara fixa vitlöksbrödet krabborna och hummerna var klara när vi köpte dem=) latmask som jag är

puss!

2007-12-31 @ 15:54:55
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0