Vaknade...

mindre pigg idag!
Hujedamej så trött jag är ännu! som om man fortf. har grus i ögonen!
Det blev en rejäl dag igår och vi var på fötterna sen tio till halv åtta! starkt jobbat! Skall tilläggas att jag fick juh för mej den genuina idén om att ta på mej högklackat haha!
ajaj liksom! men det var det värt för jag kände mej snygg! ;)
Nåväl, ny ska grejerna opp som jag köpte och jag ska klistra mej till photoshop för att äntligen påbörja mitt projekt med bilder på ALLVAR! mhm! ;)

To Be Continued...

                 
någorlunda normal...      men sen kom värsta tajmade grimaserna från oss båda haha! :D

Kommentarer
Postat av: Kristel

Tjena Alma!
Läget? det var ett tag sen....grattis till bebben.Hade inte en susning om att du väntade barn. Så mysigt och ha beis va? Jättesöt är han. Hoppas du har det bra! Kramar/Kristel

2007-08-28 @ 13:05:51
Postat av: Sandor

Dear Alma!
You both look so great!
Thanks for posting your new photos.

2007-09-10 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0