Twilight zone.

Har ni tänkt på hur ert liv hade kunnat sett ut idag om ni hade gjort andra, små o obetydliga men annorlunda val i era liv?
Det har jag.
Det ligger mej framför näsan - vilket liv jag kunnat leva annorlunda nu. Coolt, men skumt o se det på så nära håll typ..
Who knew liksom..?



Idag har jag, med gammelmormors hjälp, organiserat upp min garderob. O tro det eller ej men där finns t.o.m. lite plats över! Men det kanske ändras på måndag då det är VÄLA-time ;)

Har nattat söta Alexander nu o mumsar på en Bulle Med Bulle - long time no see eller vad! Sentimenatl o äta det :P

Dagens ris går till mej då jag råkade ha schampoo i lillens ögon vid badstunden idag, fatta dåligt samvete! Huh!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Nina

Alltid gott med Väla shopping men snart får vi ta oss till Ullared :-)

2007-08-26 @ 16:12:40
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0