Toebreaker!

Jepp, du läste rätt.
Jag har i all hast på väg till min gråtandes Alexander lyckats bryta lilltån mot soffan!
AJ!!
Så med en blå tå har jag haltat rundor idag.
Mös med T. Länge sen.
Åt sushi!! Guud så gott! lyckades dock även med att dränka mitt ena lår i soya... mindre nice. Luktar wasabi o soya nu haha! Tvätten nästa!
Vem har påstått att det är ungarna som kladdar, snacka om att skylla ifrån sej haha! ;)
Gick en runda på stan.
Köpte smått o gott o sedan bar det av hemåt, där jag gjorde mina ökända pannkakor och mös till Top Model! :D
Så med andra ord - dagens ris:  bruten tå och soya på jeansen - dagens ros: torsdagsmys och Top Model mån till tor!

Sov sött & peace out!

PS: dagens låt blir "tell him"

Kommentarer
Postat av: Nina

Aj aj..Sånt gör så ont.Lider med dig.Ömmar grymt mycket efteråt. ;-(
Puss

2007-08-31 @ 14:50:11
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0