och så kom måndan.

Jag vaknade pigg som en mört kl. sju idag! skumt eller vad?
Och trots att mormor alltid sagt att man ej ska le före frukosten annars slutar dagen med gråt så startade jag dagen med en leende Alexander och då kan man juh ingenting annat än att le tillbaks (fast peppar,peppar.. dock).
Fixade frukost till lillkillen och bytte på han, hann dessutom göra detta INNAN gråten satte in hehe!
Så nu ligger han förnöjt i babysitter o sussar gott.
Tvättmaskins-nissen kom och står nu o meckar för fullt med vår maskin. Det är fjärde f*cking gången som skiten lagas... sicket mög!
Denna gången luktade det bränt från den och den tvättade inte ens rent... som om jag inte har annat bättre för mej liksom... frust o pust!
Petat i mej två mackor o kan med glädje basunera ut att jag nu gått ner fjorton kilo totalt sen födseln ;)
Wohoo ;)
Nu längtar jag såå efter en tösakväll!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen o sen är det Väla som gäller.
Peace out folks and have a good one!



PS: häromveckan lät jag min mor, Alexanders mormor få träffa honom trots omständigheterna men med både min mormor (d.v.s. gammelmormor till Alex) och T vid min sida.
Fick chansen o ta ett "fyra-generationers-bild", vet aldrig om jag hade fått det annars...

image144

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att det gick bra gumman. :-D

2007-08-27 @ 10:45:49
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0