Idag...

är det dags för mig att skriva av mig...
det har varit mycket på sistonde nu...
Påsklovet gick till att fixa o dona i lyan, det var som väntat såklart men det sura är hur mycket extra-arbete jag lagt ner på att städa efter grisarna som tidigare bott här. Usch o Tvi för sånt!
Ekonomin spökade lite med tanke på de dubbla hyrorna också, men det har ordnat sig någorlunda nu.
Det känns som om  det har varit en sån där vecka då massa tankar surrat i skallen på en... fast jag har bara inte hunnit få tänka igenom dem som vanligt.. Utan jag har bara skjutit dem åt sidan.
Vill inte tänka dem.
Det har dykt upp små flash-tankar o bilder lite då o då... det är jobbigt... känns tufft...
Och sen har vi plugget... som jag bara suckar inför.. Jag ORKAR inte... men jag måste. ska bara försöka hålla huvudet ovanför vattenytan tills den 25:e Maj...
hur nu det ska gå...
Egentligen är det inte alls farligt... det jag har framför mig att fixa... men dem där andra tankarna spökar.. för jag har inte låtit dem få bara vara.

Oh well, får väll låta spökena komma... och ta det lite som det kommer... Har man någe annat val egentligen?

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är jätte bra med spöken, säg bara till=)

2007-04-12 @ 21:00:52
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Kina den smidiga ballerinan

Min fina vän. Säg till om du behöver mig. Jag finns här för dig.

2007-04-14 @ 10:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0