idag...

och de senaste dagarna har jag varit så fruktansvärt seeeeg.
hujedamej!
folk har undrat om jag varit sjuk men faktum är att det enda jag beskriva det som är jag är TRÖTT!
så vansinnigt trött...
Och jag fullkomligt HATAR när folk bara nickar, säger jaha o plirar direkt på magen. Eller när de refererar till min graviditet. Faktum är att jag absolut INTE kan klaga på min graviditet o vägrar göra det! Jag kan dra ngt skämtsamt om det men thats it!
Visserligen kan tröttheten bero på järnbrist, vilket jag skall åtgärda imorrn eftermiddag.

Är glad att jag har S som hjälper mej ta mej själv i kragen samtidigt som hon förstår hur det är och lyckas göra vardagen ljusare.. ;)

Luvja gums!
Nej nu blir dt TV i en halvtimma o sen bingen

           

Kommentarer
Postat av: Sara

woohoo för vi har varit på vääääla för vi har varit på väääla för vi har vaaaarit på väälaa fy fan vad vii e braaa!

ryktas om att en brud med lila hår ska börjar hos oss i morgon, är det sant? :-o

2007-04-25 @ 14:54:39
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0