höll nästan på att glömma...

... det gamla vanliga ;)


Min kvinnliga sida:
[ x ] Köpt en hårfön?
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[ x ] Pratat känslor?
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder?
[ x ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[ x ]Ringt upp en person utan konkret syfte?
[ x ] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ x ] Druckit Cosmopolitan?
[ x ]Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ]Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[ x ]Känt glädje över att få blommor i present ?
[ x ]Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ x ] Blivit arg utan anledning?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[ x ] Pratat skvaller?
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det?
[ x ] Kramat en kille?
[ x ] Dansat?
[ ] Bakat åt dig själv?


Min manliga sida:
[ ]Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[  ] Ätit en blodig stek?
[  ] Läst en biltidning?
[ x ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? 
[ x ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ x ]Skött grillen under en grillfest? - Oh yeah, det är MIN bit! ;)
[ x ] Läst en bok av Jan Guillou?
[ x ] Läst ett nummer av slitz?
[ x ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ? 
[ x ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[ x ] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[  ] Läst nick hornby?
[ x ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ x ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[ x ] Lagat någonting på egen hand?
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? - nej men på tynglyftningen!
[ x ] Tävlat i att dricka öl?

Och alla mina andra sidor? haha!
( x ) Varit kär?
( x )Tagit en snus?
( x ) Blivit dumpad?

( x ) Dumpat någon?
( x ) Vart/är förlovad?
( x ) Fått sparken?
( x ) Varit i knytnävsslagsmål? - halvt om halvt. Har inte hunnit få knytnävslaget tillbaks :P
( x ) Rymt hemifrån?
( x ) Haft känslor för någon som inte känt samma sak?
(  ) Blivit arresterad?

( x )Hånglat med en främling?
( x )Gått på en blinddejt?
( x ) Ljugit för en kompis?
( x ) Varit kär i en lärare? -Om man ändå haft någon så soft lärare genom ens år.
( x ) Skolkat?
( x ) Legat med en medarbetare?
( x ) Sett någon dö?
( ) Varit kär i en av mina internetkompisar
( ) Varit i USA?
( ) Varit i mexiko? - nej men vill sååå gärna!!
( x ) Flugit?
() Spytt i en bar? - nope, liiiite stolthet har jag kvar haha! :P
( x ) Sett en del av mig själv brinna?
( x ) Ätit sushi? självklaaaart! :D
() Åkt snowboard?
( x ) Varit i ett våldsamt förhållande?
( x ) Tagit smärtstillande?
( x ) Älskar eller saknar någon just nu?
( x ) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi?
( x ) Byggt ett sandslott?
( x ) Hoppat i en vattenpöl?
( x ) Lekt uppklädd?
( x ) Fuskat när jag spelat spel?
( x ) Varit ensam?
() Somnat i skolan/på jobbet?
( ) Använt ett falskt id?
( x ) Tittat på en solnedgång?
( ) Varit med i en jordbävning?
( x ) Rört en orm?
( x ) Sovit under stjärnorna?
( x ) Blivit kittlad?

( ) Blivit rånad - räknas att bli blåst på stålar? :P
( x ) Vunnit en tävling?
( x ) Gått mot rött?
( x )Kört mot rött? - Tyvärr
( ) Blivit avstängd från skolan?
( )Varit i en bilolycka?
( x ) Haft kramp?
( x ) Känt mig som en utstött?
( ) Kysst en groda?
( x ) Haft pengar kvar i slutet av månaden?
( x ) Ätit ett helt glasspaket på en natt? -det är väll det syfte Gud hade när Ben&Jerry´s skapades???

( x ) Dansat i månljus?
( x ) Hatat mitt utseende?
( x )Varit vittne till ett brott?
( x ) Fått dig själv att spy?
( ) Fått ig i ett ämne?
( x ) Ifrågasatt mitt hjärta?
( x ) Ljugit för en lärare?
( x ) Varit besatt av post-it lappar?
( ) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna?
( x ) Varit vilse?
( x ) Simmat i havet?
( x ) Känt som om jag håller på att dö?
( x ) gråtit mig själv till sömns?
( x ) sjungit karaoke?
( x ) Betalat för mat med bara mynt?

( x ) Gjort något med mig själv som du inte borde gjort?
( x ) Busringt?
( x )Dansat i regn?
( x )Blåst bubblor?
( )Gjort upp eld på en strand?
( )Förstört en fest? - inte vad jag vet :P
( x ) Fått en önskan inslagen?
( x )Burit pärlor?
( )Hoppat från en bro?
( x )Ätit hund-/kattmat?
( x )Hatat föräldrarna någongång?
( )Sagt till en främling att jag älskar honom/henne?
( x ) Kysst en spegel?

( x )Sjungit i duschen?
( x )Burit en svart klänning?
( x ) Drömt att jag gift mig med någon?
( x ) Limmat fast min hand i något? - jag heter juh inte Alma för inget haha! :D
( x ) Fastnat med tungan i metall?
( x) Ätit rå ost?
( x)Haft sex på ett bord?
( )Varit en cheerleader? -som tidigare nämnt, jag har liite stolthet kvar.
( x )Suttit på ett tak?
( x )Skrikit så att du inte fått luft?

(  )Pratat i telefon i mer än sex timmar?
( x )Stannat uppe hela natten?
( )Sett ett brinnande hus?
( )Har vart vaken i en vecka?
( x )Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet?
( x )Åkt ambulans?
( )Burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger?
( x )Blivit puttad i en pool med kläderna på?
( x )Blivit tillsagd av en främling att jag är het?
( )Brutit ett ben? - räknas en spricka i armen?
( x )Sovit på sjukhus?
( x )Fångat en fisk och sen ätit den?
( x )Är rädd för att titta på skräckfilm ensam?
( x )Tror på spöken (andeväsen)?
(  )Har rökt hasch? - vet att jag rökt en suspekt cigg, men vet ej om "brass" är majja eller hasch :P
( )Har rökt mariujana?

( x )Fångat en fjäril?
( x )Skrattat så mycket att jag grät?
( x )Gråtit så mycket att jag skrattade?
( x )Fuskat på ett prov?
( x )Tänkt på djurs liv`?
( )Haft en Britney Spears-skiva? - Jag säger det igen, liiite stolthet har jag kvar :P
( x )Glömt någons namn?
( x )Känt sig som lyckligast i världen?
( x )Sovit naken?
( x )Svimmat?
( )Gråtit på tunnelbanan?
(x)Haft sex på offentlig plats?
( x )Snattat?
( x )Tältat?
( x )Pratat med en främling i mer än fem minuter?

( )Gett en uteliggare mer än 50 kronor? -mat för mer.
( x )Spottat på någon jag ogillat?
( x )Spytt på någon jag ogillat? - räknas mamma?
( )Hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt?
( x ) haft sex i en IKEAsäng?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0