Here we go again :P

PERSONLIGT

01. vad heter du?
 Alma Kakasi
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Alexandra kanske? Men annars trivs jag faktiskt bra med Alma, kommer dock ihåg att jag ville heta snövit när jag liten haha!
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Beatrice. Fast smeknamnet (beata) betyder den fulla/fyllot på hemspråket så det var juh ingen hit :p
04. vilket stjärntecken är du? Tvilling
05. vilken årgång är du? 1984
06. vart bor du? Helsingborg
07. bott utomlands? Ja, mina första år i Rumänien.
08. flyttat antal gånger? hum, låt oss se... 14 ggr vad jag kan minnas totalt.
09. vart skulle du vilja bo? Jamaica
10. vad vill du bli när du blir äldre? Visare.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 167 cm
02. hur mycket väger du?Hrm, ok... here it goes: 82 härliga kilon. (Glöm nu inte att vi är två o inte en :P)
03. hårfärg och frisyr?  Hårfärgen är svår, men mörkt och långt med röda slingor i.
04. ögonfärg?Brun
05. mest nöjd med? Mina läppar o tuttar ;)
06. minst nöjd med? Tråkiga gravidbristningar är mindre skoj.
07. skostorlek? 39-40
08. glasögon? Jepp
09. har du några piercingar/tatueringar? Ja, men så mycket tid har vi inte.

FAVORITER

01. filmer? Shrek 2
02. låtar? Allätare, men linkn park gäller nu
03. årstider? Sooommar sommar sommaaar :P
04. mat/dryck? Allt, bara det är hemlagat. Sushi. Iskallt vatten.
05. djur? Ett litet pågånde och ändligt zoo här hemma ;)
06. färg? LILA!!! ifall ni missat det :P
07. parfym? Vit musk
09. ämne i skolan? Svenskan och RMC(som lustigt nog är förkortningen för det seriösa "Rubba Mina Cirklar"... sucka :D)
10. sysselsättning? Pyssla med hemmet o spela med pojken :)

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Hah! det förutsätter väll att man får på sig en o faktiskt kan knäppa den haha!
02. vad använder du just nu för skor? Flipflops p.g.a. av samma anledning som ovan...
03. favoritfärg på kläder? Gärna vitt faktiskt, frisk färg.
04. favoritmaterial på kläder? Bommul och LINNE äger! Gärna siden i underklädesväg dock.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mina tajta jeans o en t-shirt som det inte står XL i :D
06. favoritaffärer? H&M, Gina Tricot och egendesignade kläder! Yes!
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hah! en tusing om året?
08. favoritmärke? Mitt märke ;)

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Lagom litet för ett sovrum, men mitt ställe brukar ofta bli balkongen faktiskt.
2. vilken färg på tapeterna? Lila i sovrummet såklart! Med ljuslilafondvägg haha!
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Lila, lila... och lila.
4. vad vill du ändra där inne? Ska måla dit släkt-träd.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Tyvärr....
b) video/dvd? Nope
c) dator? Absolut inte!
d) stereo? En liiiten en för dem där riktiga mysstunderna :)
e) telefon? Nix
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Mysig trädgård o grannarna.
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, myser, snackar av mej, mediterar och gör barn haha!
8. favoritpryl i rummet? Den lila fjädern i fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0