Todays happening...

Ja idag har jag gått lagom många knop.
Allt har varit sådär lagom soft men ändå kantats av nyttigt hemmagöra.

Jag har hunnit med att måla klart det förbaskade lilla hörnet i köket som ständigt påminnt mig om den gamla tapeten.
Så skönt att fått det gjort.
Jag passade även på att inreda köket lite till ;)

För övrigt hanns det med en hel del tvätt till, städning av hemmet med för den delen.
Och jag hann även roa mig med Alex som fick prova på två gräddbullar - jag veeet, dem innehåller mjölk men jag kan lova er att inte ens hälften hamnade i hans lilla mage, döm själva:



Hahaha!
Gissa vem som stod i duschen efter det liksom :P

Ikväll blir det bara till att chilla och frossa i gottis för på måndag startar min, Emmas, Saras och Ninas vadslagning om att just låta bli allt sånt skit!
Uppdatering följer ;)

Ta´t lugnt folk o luta er tillbaks i soffan för vet ni vad, det är FREDAG!!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Beckie

Men ja så kan man oxå äta med hela köket hehehhe =)

2008-09-05 @ 19:07:27
Postat av: Nina

Haha, jisses.. Ja det kan inte varit mycket som hamnat i magen iaf ;)

Haha, aa just det. Vilken tur att jag inte är godis beroende. Skulle inte förvåna mig om jag blir det nu JUST för att jag inte ska äta det.. :)

2008-09-05 @ 20:50:14
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: mats

Jag gissar på båda två!

2008-09-05 @ 21:54:57
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: kina

Men gräddbollar kan man äta fast man inte tål mjölk för det är så skummat och nedbrutet. Det och after eight var typ det enda godiset NL kundeäta (hon var ju också allergisk) :)



Ring någon dag så vi får tjöta av oss :)

2008-09-06 @ 08:50:38
Postat av: Emma Wiberg

DU, jag kommer banga vår diet först. Det kan Jag slå vad om, haha!

2008-09-06 @ 09:16:22
URL: http://wibergemma.blogg.se/
Postat av: ;)

En riktig gräddbulle är gjord av äggvita och socker, inget annat.

2008-09-07 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0