Ja, jag är fullt medveten om...

vad klockan är.
Jag hamnade i den övertrötta fasen och kommer att förbanna mig själv när jag väl vaknar om sex timmars sömn men what the hey!
Satt mest o slösurfade på min egna blogg och kollade gamla inlägg och filosoferade väl rent allmänt över detta år som gått.

Detta blir ett ego-inlägg så för er som hoppats på något vettigt, sorry, vad för vettigt kommer man på tjugo i tre på natten liksom :P
Hursom, jag kom fram till att lagom är bäst, att jag var seriöst tjock (ja du läste rätt) för mindre än ett år sen, att jag var fult smal för fyra år sen och är väl lagom nu? Jag hade gladeligen skalat av flera kilon och är på god väg till ett sunt förhållande till min hälsa och kropp (och med risk för att säga för mycket: så går godisgrejen så pass bra att jag nu satsar på att fimpa for good med, det ni) döm själva:



Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina

OMG, nu ser man verkligen vilken skilland det blivit :)

Jisses.. You go girl!!

Puss

2008-09-10 @ 08:48:03
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Egoina

hehe ja.. :)

2008-09-10 @ 11:54:34
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0